Alle sexcams » NL » FAQ » Technische problemen

 174 Online sexcams
Mijn 5 laatste opgeslagen favorieten
Nog niemand in favorietenlijst ingevoegd. Klik op Favorieten of save icoontje om iemand toe te voegen!
Favorietenmap weergeven (0/200) >>

Profiel in de kijker!
xCharlotte: real orgasm, fat man, vrouwen sex Xcharlotte (22)
Ik hou niet van: Niks is me te gek, ik ben van alle markten thuis. Bezoek mijn profiel...

Mijn tags: vrouwen sex, real orgasm, fat man

Technische problemen
 Het webcam beeld is van slechte kwaliteit
De live beelden van onze webcam modellen worden per internet verstuurd. De internetverbinding van de webcam modellen is dus bepalend voor de beeldkwaliteit.
 Mijn webcam werkt niet
Om te beginnen wordt u verzocht te controleren of uw webcam goed functioneert in een ander programma (Skype, MSN...). Wanneer dit werkt, rechtsklikken in de zone waarin uw webcam verschijnt, en uw webcam selecteren. Controleer of geen ander programma op dit moment uw webcam gebruikt. Indien na alles gecontroleerd te hebben het probleem nog steeds niet verholpen is, kunt u de webcam software opnieuw installeren. Deze informatie vindt u op de website van uw webcam.
 Mijn browser blokkeert steeds
U wordt verzocht Adobe Flash Player te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

Voor de Windows VISTA gebruikers:
Indien het probleem na herinstallatie van Flash nog niet verholpen is, kan het zijn dat Microsoft Windows Vista geen toestemming wilt verlenen. Klik op de Windows button, en selecteer vervolgens de gezochte optie:
Ga naar: C:\Windows\System32\Macromed\Flash\ Rechtsklik met de muis in het bestand: FlashUtil9b.exe of FlashUtil9e.exe Selecteer "Uitvoeren als Administrator", en de update installeren Uw computer opnieuw starten.
 Ik krijg een foutbericht: Loading preferences failed ... Probably firewall issue (port 1935).
Het live chatplatform gebruikt verschillende 'ports' van uw internetaansluiting. Indien een van de ports geblokkeerd is, kunt u niet online gaan met het webcam model.

U kunt proberen uw firewall of anivirussyteem uit te schakelen. Als het u daarna lukt om naar ons platform te gaan, probeer dan de firewall weer in te schakelen, en zo instellen dat port 1935 en de port 80 toegestaan worden.
Ook controleren of de ports 80 en 1935 niet door uw exploitatiesysteem geblokkeerd worden:
http://support.microsoft.com/kb/308127 (PC)
http://ctlt.jhsph.edu/help/index.cfm/go/faq.display/faqID/105/ (MAC)

Indien het nog steeds niet werkt, zelfs nadat u uw firewall uitgeschakeld heeft, controleer dan of u een 'router' op uw netwerk gebruikt. Op enkele routers kunnen de geconfigureerde firewalls de ports 1935 en 80 blokkeren. Controleer of dit het geval is. Wanneer ondanks al deze tips hierboven de situatie nog steeds onveranderd is, wordt u verzocht contact op te nemen met onze helpdesk.
 Het webcam model hoort mij niet. Wat kan ik doen?
Controleer of u in private ben, en dat uw webcam aan staat. Uw microfoon gaat normaalgesproken automatisch aan.
Controleer anders de instellingen:
Rechtsklik met de muis in het chatvenster. U krijgt een menu, waar u moet klikken op de optie "Settings..." (Instellingen). Uw hoofdscherm wordt grijs, en u krijgt het menu "Macromedia Flash Player Settings/Instellingen" (zie hieronder). Klik onderaan op de tag met het microfoontje, kies uit de keuzelijst de microfoon die u wilt activeren, de volume instellen en "Reduce Echo" kiezen. Klik op "Close" om uw instellingen te registreren.